Facebook is met ruim tien miljoen gebruikers nog altijd het belangrijkste sociale media-platform in Nederland. Daarom verdient dit platform een serieuze plek in de marketingmix van elke organisatie. Tijdens deze training leer je hoe je dit platform succesvol in kunt zetten.
Wanneer je Facebook gebruikt om je merk onder de aandacht van (potentiële) klanten te brengen, doe je aan Facebookmarketing. De kracht van het platform zit ‘m in de interactie. Door je volgers en zorgvuldig geselecteerde doelgroepen relevante content voor te schotelen, kun je een hoge merkbetrokkenheid creëren. Facebook biedt hier handige tools en technieken voor, deze kun je vaak al voor een bescheiden bedrag inzetten.
De training is vooral gericht op marketeers, zzp’ers, communicatieadviseurs, contentmanagers en e-commerce managers. Maar ook als je vanuit een andere functie actief bent op Facebook, ben je natuurlijk welkom. Denk aan office managers, secretaresses en klantenservice-medewerkers.
Praktisch
Toegang tot de Facebook bedrijfspagina is een must. Kennis en ervaring met content maken is een pré.